18
Jul
09

di jalan sesat

e_MG_6953
jalan x
miri cityfan 2
miri cityfan3
miri CityFan 4

Di Jalan Sesat
di jalan sesat-konsert akar M.Nasir

Apakah takdir mimpi ini
Mendatang berulang kali
Darah penuh di tanah
Sedang tangan menungkat langit
Apakah yang ku perjuangkan
Apakah yg di pertahan
Apakah mesti aku jadi pahlawan

Oh… Tuhan
Tidaklah aku layak
Untuk syurga Mu
Namun aku tak berdaya
Menahan panas NerakaMu

Curiga di mata orang
Dalam mentari rembang
Bagaikan aku berdosa
Pada siapa saja

Sedang Tuhan di mana2
Melihat semua dosa
Dalam serata usia
Walau ditelan Segitiga Bermuda

Selaluku mengulangi
Dosa yang telah ku buang
Diikuti kembali “mengapa begini?”
“mengapa begini?”

Oh… Tuhan
Tidaklah aku layak
Untuk syurga Mu
Namun aku tak berdaya
Menahan panas NerakaMu

Sedang Tuhan di mana-mana
Melihat semua dosa
Dalam serata usia
Walau ditelan Segitiga Bermuda

Sedang Tuhan tahu
sesiapa Untuk Neraka untuk Syurga
Aku tak terpaksa memilih Syurga
Demi pengertian pada hukum alam
Dan sesungguhnya aku cinta padaMu Tuhan
Walaupun sesat jalan.


12 Responses to “di jalan sesat”


  1. July 19, 2009 at 4:30 am

    Ini gambar2 sesat jalan sahaja
    hehehehehe

  2. July 19, 2009 at 10:07 am

    pic no.3 tu manarik beb…

  3. July 19, 2009 at 11:16 am

    saya pon suka no 3 tu!

  4. July 19, 2009 at 9:27 pm

    Rupanya dah ada wordpress.. hehe
    Kat mana tu?
    Taman Bulatan Miri ke?

  5. July 20, 2009 at 12:38 am

    Nampaknya dah 3 orang memilih pic no 3 tu termasuk aku..

  6. July 21, 2009 at 3:02 am

    >> sesat dan pulang ke pangkal jalan tak apa…
    >> jangan pula dah tahu sesat tak reti reti nak pulang ke pangkal jalan…:D
    >> tak gitu bro…?😀

  7. July 21, 2009 at 8:06 am

    WAH!!! CUN NYER GAMBAR U ….
    SUKA GAMBAR PERMANDANGAN…
    SYAHDU JER..

  8. July 23, 2009 at 9:11 am

    saya sudah update🙂


Leave a Reply

