02
Apr
10

Entry Layan Jiwang

Salam..
Sejak kawin ni makin jiwang pulak rasanya.. hehehe.. tp, aku peduli apa. jiwang kat bini sendiri kan. Dia halal buat diriku..
Apapun, ini la serpihan dari gambar2 yang masuk perangkap ketika memburu di tanah tinggi cameron. Tp, maaflah, gambar2 ni dah siap di’siang’🙂




Dari ‘beranda’ (ayat org kedah nii) ada taman bunga kat depan bilik…

Kalau p cameron tak beli strawberry macam tak lengkap pulak kan..


5 Responses to “Entry Layan Jiwang”


  1. April 3, 2010 at 8:39 am

    stroberi itu nmpk sedap..lebih sedap dicicah cokelat;)

  2. April 6, 2010 at 4:21 am

    jiwang tu bagus bro, lagi org suka dari jadi kacang hantu ho ho🙂

    Entryku kali ini

    Lembut satin berwarna biru
    Jemur sekejap di atas batu
    Selamat datang ahli baru
    Moga hadir meningkatkan mutu

  3. April 7, 2010 at 10:38 am

    Beranda pun bahasa org kat Sarawak. hehe..
    Teringin pulak nak pegi Cameron Highlands. wuwu

  4. April 11, 2010 at 3:29 pm

    Tahniahla encik kerana berjaya menyahut seruan junjungan besar Rasulullah..

    Dah lama tak online tu yang tak tahu perkembangan..

    moga kekal bahagia di bawah lindungan Allah hingga ke akhir hayat..

  5. May 7, 2010 at 6:10 am

    mantap gambar.. nice shot bro.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: