25
May
10

Loagan Bunut edisi ke-2

As-Salamualaikum…
Rajin pulak aku upload skarang..🙂
ni ada lagi beberapa hasil pemburuan di Loagan Bunut.. Kira berbaloi gak la dah lama tak memburu kan..
Nak kata cantik tempat nih.. subjectif.. tapi setiap ciptaanNya menti ada sebab dan kecantikan karyaNya memang tiada bandingan.. Subhanallah..
Sedikit info pasal tasik ni..
*Terhasil dari limpahan sungai. Tapi sekarang dah bersambung ke sungai.
*Ada beberapa kaum mendiami sekitar tasik ini, tetapi hanya hanya dari keturunan “berawan” yang boleh menangkap ikan disini.
*Ada buaya… hehee dari sungai berhampiran





8 Responses to “Loagan Bunut edisi ke-2”


  1. May 26, 2010 at 6:17 pm

    canteknyer gambo pemandangan tasik loagan bunut tewwww.. ehehe, pakcik pakai spek hitam namfakk memang cool u knoww.. ekeke

  2. 2 schoepentoeter
    May 27, 2010 at 12:05 pm

    yup.. so peacefully place.. tp nak p kesana makan 2 jam off-road.. huhu

  3. May 29, 2010 at 7:19 pm

    suka tgk pic 1 dgn 2😉 vote for that photos😀

  4. May 30, 2010 at 8:06 am

    Yes.. I vote for the 2nd photo also. hehe

  5. May 31, 2010 at 11:32 am

    gambar ketiga pun nice juga..

  6. 7 schoepentoeter
    May 31, 2010 at 11:46 am

    tadak org nak vote yg last ka..🙂

  7. June 7, 2010 at 1:48 pm

    salam perkenalan brooooo fuhhhhhhhhh terbaik ni broooo


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: