03
Sep
10

Aku kat LCCT

Hari ni dari jam 1133 aku melepak di LCCT. Ramai betol orang.. ni belum nak raya lagi ni.. Esok sekolah start cuti raya. Padan laa. ramai dak sekolah dok melangut kat LCCT.
Flight aku lambat lagi. Tp, semalam sebelom bertolak ke KL aku dah check-in untuk kedua2 adah perjalanan. senang sikit. Kalau tak taku terkejar masa nak check-in. Kalau flght AAsiah tu paham2 laa.. kalo lambat seminit pun dia berkira. Tp, kalao dia delay dia buat tak tau ja.
Jadi dari pkul 1133 sampai pukul 1730 mana aku nak lepak. Dah la mata berat jer ni.. sebulan puasa hari2 manja dengan aircond. Hari ni mana tahan kalo lepak tempat panas2 cramp lagi. Jadi, port paling best Food Garden. Sib baik aku ada en Celcom yang menghubungkan aku ke rangkaian Internet. Kat Food Garden ni WiFi KLIA tak dapat.
Puasa? aku masih berjaya menahan perut ni dari diisi.. malas rasanya nak buka walau ada lesen “Musafir” sebab nak kena ganti nanti. Tak caya tanya org pompuan.. depa pun kalo boleh tak mau cuti sebab kena ganti. Sib baik depa kata Solat tak kena ganti..πŸ™‚
Sementara dok melangut kat sini sempat aku melewati blog2 org yg aku kenal dan tak kenal.. tp, kalo masuk blog En_me kena letak komen. Kalo tak dia marah nanti.. hahahaha.. Blog Kak Maya dengan cerita dia dapat hubungi balik rakan2 lama dia.. (Famous gak kak maya kecik2 dulu hahhaa)
FarEast pulak duk promote WhiteRoom dia… Kalau ada rezeki teringin gak aku nak test bilik putiih tuuπŸ™‚
Banning.. dia p Taiwan pulak. Seronok aku tengok dia merantau. Yg best pasai dia bawa balik teknologi ke negara kita. Bro Kinetra dengan kad raya.. haha… tak padan bro basikal tu ngan rider dia. Selamat menyambut Aidilfitri bro. Cik Azura Chan si penjual Kek lapis kamek doakan kek dia laku la.. kalo laku banyak boleh minta duit raya kanπŸ˜‰
Dari link sapa tah aku termasuk blog bro “Hilangpunca” xe hc/punk.. penulisan kreative betul. Ni kalau samakan ngan Nabil lu pikir sendri pun hampir laa.. tp, dia lebey serius kot..πŸ˜‰

Apa pun kawan2, Selamat Menyambut Aidilfitri.. Maaf yer kalau selama ni saye/hambe/ese/kawe/aku/kamek/gue ada tersalah bahasa dan ter2 yg seangkatanya.. kerana manusia itu tak sunyi dari kesilapan.πŸ™‚
Ni awal2 ucap selamat ni bukan aper… rasanya lepas raya ni la pulak baru sempat nak hupdate lagi..πŸ˜‰

Akhir sekali, terimalah salam Aidulfitri Dari aku dan IsteriπŸ˜‰


5 Responses to “Aku kat LCCT”


  1. September 4, 2010 at 1:32 am

    Air Aisa.. now every can ‘waiiiiiiit’… ahaha
    Sy cuma promoter kek lapis je la.. hehe

  2. 2 schoepentoeter
    September 4, 2010 at 6:45 am

    tu la pasal.. semalam pun delay 30 jam.. ingat nak berbuka atas flight. sekali kat LCCT kena beli coklat daa..

  3. September 20, 2010 at 3:11 am

    salam rayo beb ……..
    mmg tu jugak kerja aku bila ada masa terluang …. gi nengok blog korang! muka tak pernah bersua, tapi dari hasil kerja seni foto korang ….. sebagai fotografer, aku rasa apa yg korang feel! ….. huh, apa aku merapu ni?


Leave a Reply

