09
Oct
10

Thank You Allah

Salam..
Alhamdulillah..

two days ago, Allah menggerakkan hati aku untuk pergi menerjah Speedy at Bintang Plaza, Miri.. Sampai saja depan tu tanpa perlu bertanya mata ni terus terpandang CD Thank you Allah by Maher Zain depan payment counter. Laju jerr tangan ni sambar.. tinggal 3 jer last termasuk yg aku beli.. Barang hot sekarang kata jurujual tu…
“Boleh test” …
“Jap ooo…..”
“mmm.. best.. boleh you pasang treck number 9…” lagu favorite aku tuuu… nak tau lagu apa? pegi la beli… hahhaaa
ada lagu tu aku paste kat entrance aku lepas2..
“Wokey.. i buy..”
RM27++ kalo tak silap aku.. for 14 song.. berbaloi babe.. Insyallah.. next album i’ll buy🙂
May Allah will always bless you brother..

Latest news aku dengar he will visit m’sia.. teket kat MBSA dah habis dijual before he came.. hmm.. hari tu dengar dia g brunei before m’sia.. tapi lambat dapat tau.. kalau tak, i might be one of the audience.. haha

massage to brother and sister who visit this ugly blog..
“please.. go and by the original CD.. Insyallah, we can support him berdakwah.. ”


5 Responses to “Thank You Allah”


  1. 2 minmolek77
    October 9, 2010 at 2:59 pm

    -Owh…MaherZain…..samapi teruja la sorg pengacara tv tue….

  2. October 10, 2010 at 10:29 am

    baru dgr lagu die.. selama ni dgr jek, tak tau pun itu maher zain.. mmg BEST:)


Leave a Reply

