15
Nov
10

Salam Aidiladha

Selamat menyambut Aidiladha..
Semoga Dia menerima ibadah saudara2 kita di Tanah Haram.. amin.
Tahun ni buat kali ke-3 beraya di Miri Sarawak. Kali pertama dek kerana pergi keLaut tahun 2005 kalau tak silap.. Kali ke-2 tahun lepas. Nak balik sebab cuti tak ngam.. alih2 menyesatkan diri ke Kuching bersama member2 seSemenanjung.. Tahun ni.. hmmm.. coti tak kena tempat… nak amik cuti pon mcm tak berbaloi. Tapi, 2 kali sebelum ni tak kisah sgt la sebab masih solo.. tahun ni… huhu… tahan2.. hahha
Takpa.. ujung bulan owang umah datang jaga makan pakai.. ngehehee
Apa2 pun, buat sahabat handai saudara mara kawan2… Selamat menyambut AidilAdha.. Jangan lupa gi solat sunat Aidiladha.. pastu pi la tulun2 orang perebah lembu..🙂

these pict were capture few week ago. i’m not lucky while arrive there as the cloud covered the sun. However, panorama after sunset wasn’t bad. Few group of teenager seem have fun with their mini surfboard. Playing di gigi ombak…




13 Responses to “Salam Aidiladha”


  1. November 17, 2010 at 2:23 am

    Berkorban apa saja
    Selamat menyambut hari raya aidil adha

  2. November 17, 2010 at 4:25 am

    tetiba rindu pulakk kat tanjung lobang tewww.. uhuhu

    salam aidiladha wat abg schoepentoeter ittewww jugerr.. ihihi

  3. November 17, 2010 at 6:35 am

    -Salam Aidiladha….:)

  4. November 18, 2010 at 1:24 am

    salam aidiladha..mesti tak sabar2 tunggu owg umah..;D

  5. November 18, 2010 at 7:26 am

    Lawa lawa gambar tu..eventho sun covered with the clouds still nampak cahaya nya. Dah korban dah?

  6. November 21, 2010 at 6:49 am

    Salam apa khabar?..lama tak menjengah blog bro…sebok dgn tugasan2 harian. Harap belum terlambat nk ucap “Selamat Hari Raya Korban”🙂

  7. November 22, 2010 at 6:09 am

    selamat hari raya haji … sorry lambat wish … baru online😀 how was raya in miri? wah! jauh juga beraya😉 apa2 pun, hope semua ok🙂

  8. November 26, 2010 at 4:21 pm

    Salam bro…
    Tu lah rasa ditinggalkan bini……semua memang serba tak berapa kena….apa pun sekarang dah dekat December ni….tak lama lagi tuh..he..he


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: