25
Jan
12

Introducing

Salam..
Lama betul tak update kan. Macam2 hal.. Tetapi yang pasti kerana kemalasan untuk memetik butang tembak menybabkan tak ada hasil buruan baru.

Sekarang dah masuk 2012.. dah masuk tahun baru.. azam mesti pasang baru kan. Munkin kali ni azam baru nak menghidupkan kembali blog buruk aku ni. Mungkin lepas ni banyak gambar model genit aku…

untuk entry pertama ni aku dengan berbesar hati nak mempekenalkan model terbaru aku merangkap puteri kesayangan aku yang dengan izinNYA dilahirkan pada 21-11-2011🙂


4 Responses to “Introducing”


  1. January 26, 2012 at 2:09 pm

    Alhamdulillah… dah ada baby..
    Seangkatan dengan puteri saya. =))

  2. January 26, 2012 at 11:04 pm

    Wahhhh…dah lama x update blog,rupenye die dh ada baby:)tahniah..tahniah..so cute laa weyhhh;)…ok, cant wait to see more photos of her…hehe


Leave a Reply

