29
Jan
12

Penang Bridge

Gambo ni aku capature tahun lepas. Eiman belum keluar lagi, tp dah dekat sangat dah. My wife nak kena p penang untuk present proposal for Master kat USM. Jadi, sambil jalan2 tu..

yg ni malam aku sampai, somewhere dekat kedai2 makan tepi laut sungai Nibung

yg bawah ni pulak aku amik tepi pantai gak.. atas sikit dari sg nibung menghala ke jambatan. actual view lagi cantik dari ni sebab time tuu ada ray of light yg cun direct ke middle of the bridge.. tp, camera cabuk + aku yg tak terror menghasilkan pict yg tak menarik.. apa pun akuj nak tunjuk gak.. suka ati aku la kan..

ini pulak beberapa minit lepas tu aku perasan yg ada awan yg unik kat atas gunung belakang tu.. kalau tak silap, gunung jerai kot..


0 Responses to “Penang Bridge”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

